3.6.2024 Prätkäpodi Prätkäpodi jakso 16: Miksi konservatiivimerkki Honda on Suomen markkinajohtaja MP-alalla? Jaa artikkeli: Facebook Jaa facebookissa X Jaa X:ssä LinkedIn Jaa LinkedInissä Hondan suosiota suomalaisten keskuudessa on pohtimassa Bike Worldin toimitusjohtaja Mika Kouki. Japanilaiset moottoripyörät kiinnostavat suomalaisia vuodesta toiseen, ja markkinajohtajan asemaa nauttii Honda. Mikä on saanut suomalaiset innostumaan monella tavalla markkinoiden konservatiivisimmasta brändistä?Haastattelu on nauhoitettu MP24-messuilla. Mainos (teksti jatkuu alla)Mainos päättyy Lue lisää Kaikki artikkelit 4.11.2024 Prätkäpodi Prätkäpodi jakso 22: Mitä aloittelevan motoristin tulisi tietää prätkistä 28.10.2024 Prätkäpodi Prätkäpodi jakso 21: Miksi BMW R 1300 GS on maailman paras moottoripyörä? 21.10.2024 Prätkäpodi Prätkäpodi jakso 20: Kuinka keskiluokan adventurepyörät nousivat huipulle? 14.10.2024 Prätkäpodi Prätkäpodi jakso 19: Riittääkö 400-kuutiota isoon moottoripyörään? 24.6.2024 Prätkäpodi Prätkäpodi jakso 18: Miten kannattaa valmistautua moottoripyörämatkalle 10.6.2024 Prätkäpodi Prätkäpodi jakso 17: Kiinalaismerkki CF Moto valloittanut mönkijämarkkinat, onko pian prätkien vuoro? 27.5.2024 Prätkäpodi Prätkäpodi jakso 15: Tekeekö liika elektroniikka prätkistä tylsiä? 20.5.2024 Prätkäpodi Prätkäpodi jakso 14: Black & round Pirelli eli tiukkaa asiaa renkaista 13.5.2024 Prätkäpodi Prätkäpodi jakso 13: Nakuilu on nastaa! Miksi nakupyörät kiinnostavat prätkäilijöitä? Kommentoi artikkelia Peruuta vastausVoit kommentoida artikkelia kirjautumalla sisään. Jaa artikkeli: Facebook Jaa facebookissa X Jaa X:ssä LinkedIn Jaa LinkedInissä