15.7.2022 Ajoneuvot Niesmann+Bischoffilta uusi Flair-malli – uudistunut täysin sisätiloiltaan Jaa artikkeli: Facebook Jaa facebookissa X Jaa X:ssä LinkedIn Jaa LinkedInissä Valmistajan mukaan uutta Flair-mallia on kehitetty noin kahden vuoden ajan, ja tuloksena on laaja joukko innovatiivisia yksityiskohtia. Niesmann+Bischoff julkistaa vielä tänä kesänä uuden Flair-mallin, joka on valmistajan mukaan sisätiloiltaan, ei pelkästään uudistunut, vaan poikkeuksellinen. Valmistajan mukaan uusi Flair 2023:n sisätilat ovat nyt todella modernit, selkeät ja täysin ajattomat, ilman että materiaalien laadukkuudesta tai mukavuuksista olisi tarvinnut tinkiä. Niesmann+Bischoff on kehittänyt uutta Flairia noin kahden vuoden ajan ja tuloksena on laaja räätälöitävyys. Asiakas saa räätälöinnin ansiosta mieluisan premium-linerin itselleen. Niesmann+Bischoff Flair edustaa niin sanottua liner-luokkaa, joka on suuri, linja-automainen täysintegroitu maantieristeilijä. Ensimmäiset uudet Flair-mallit tulevat kauppiaille nähtäville syyskuun alusta ja samaan aikaan malli on esillä Caravan Salon -messuilla Düsseldorfissa. Uusi Flair-mallli on nyt jo myös tilattavissa. Mainos (teksti jatkuu alla)Mainos päättyy Avarat sisätilat esteettömillä näkymillä Valmistaja kertoo, että uuden Flairin sisätilat ovat hämmästyttävän avarat, sillä ne tarjoavat esteettömät näkymät kaikkialle ajoneuvossa ohjaamosta aina takavuoteelle saakka. Auton sisätiloissa on vapaata liikkumistilaa paljon aiempaa enemmän. Makuuosaston vuoteeseen on leveä kulku, ja oleskelutilan liikuteltava sekä pyöriteltävä pöydänjalka yhdessä taitettavan pöytälevyn kanssa on säädettävissä niin, että oleskelutilasta vastakkain istuttavine sohvaryhmineen on vaivaton pääsy ohjaamoon. Auton ohjaamossa olevat geometriset yläkaapit tarjoavat runsaasti säilytystilaa, ja halutessaan niiden tilalle saa kahden hengen nostovuoteen, joka katoaa lähes huomaamattomasti kattoon. Oleskelutiloissa on Niesmann+Bischoffin iSmove-mallista tuttuja piirteitä, kuten seinien akustinen huopaverhoilu sekä yhdellä kädenliikkeellä L-istuinryhmäksi muunnettava kuljettajan puoleinen sohva, jossa on turvavyöt kahdelle lisämatkustajalle. Sohvan ainutlaatuinen kääntömekanismi on Niesmann+Bischoffin itsensä kehittämä. Matkustamon valaistus on suunniteltu siten, että sitä voidaan käyttää mahdollisimman intuitiivisesti. Yöllistä valaistusta varten ajoneuvossa on myös liike- ja hämärätunnistimet. Oleskelutilassa, takatallissa ja huoltoluukussa on automaattinen valaistus, joka aktivoituu kosketettaessa ovea tai luukkua. Flair-mallin keittiöön voi valita ulkonäöltään kiveä muistuttavan mineraalikuituisen työtason upotetulla tiskialtaalla tai mikroaaltouunin, kaasu-uunin, astianpesukoneen sekä sähköisesti ulos- ja sisään vedettävän liesituulettimen. Vakiomuotoisen, kaapinovien taakse kätkeytyvän jääkaapin tilalle on saatavana vetolaatikkoon sijoitettu jääkaappi. Uudistunut kaksoispohja kätkee tekniikan Flairissa on myös uudistettu kaksoispohja, joka kätkee sisäänsä kaikki säiliöt ja tekniset asennukset. Vesi- ja sähköasennukset on suunniteltu täysin uusiksi, jotta säilytystilaa jää mahdollisimman paljon ja siihen pääsee paremmin käsiksi. Ulosvedettävät säilytyslaatikot tekevät uuden tilan käytöstä helppoa ja kätevää. Autossa on myös vakiomuotoinen 100 Ah:n litiumakku. Omavaraisuuden kasvattamiseksi uuteen Flairiin voidaan asentaa myös 220 tai 440 watin aurinkopaneelit sekä jopa 6 x 100 Ah litiumakkua yhdistettynä tehokkaaseen invertteriin ja laturiin sekä akunhallintajärjestelmään. Sisätilojen lisäksi auto on myös uudistunut ulkoa. Ulkoilme on suoraviivainen ja konstailematon. Ajovalot on sijoitettu kauemmas toisistaan, ja sekä päiväajovaloissa että takavaloissa on jatkuva, hyvin erottuva valosignaali. Ivecon alustalla kahdella pituudella Uudesta Flairista on tarjolla kaksi Iveco Daily -alustaista mallia, joista lyhyempi on pituudeltaan 8,83 metriä ja pidempi 9,27 metriä. 7200 kilon kokonaismassan voi korottaa myös 7490 kiloon. Tarjolla on Ivecon sähköiset avustinjärjestelmät, kuten hätäjarruavustin, mukautuva vakionopeudensäädin ja aktiivinen kaistavahti. Uusi Flair on edeltäjänsä tapaan edelleen ainut liner-luokan ajoneuvo, jossa on vakiona ohjaamon turvatyynyt, ESP, turvavyönkiristimet ja jarrupolkimen vapautusmekanismi törmäystilanteessa. Lähde: Niesmann+Bischoff Mainos (teksti jatkuu alla)Mainos päättyy Lue lisää Kaikki artikkelit 17.4.2024 Liikenne Veroaikeet: Autoilulle keppiä ja porkkanaa 17.4.2024 Ajoneuvot Uudistunut Nissan Qashqai leikittelee muun muassa valoilla, väreillä ja isompien autojen herkuilla 16.4.2024 Ajoneuvot Tesla Model Y sai myös Suomessa houkuttelevan uuden version – Long Range RWD nostaa toimintamatkaa mutta laskee hintaa 16.4.2024 Uutinen Dacia Duster alkaen 24399 euroa – eikä muitakaan hintoja tarvitse muistaa kuin kaksi 15.4.2024 Ajoneuvot Melkoisen uskomaton käänne: Alfa Romeo joutuu vaihtamaan alle viikon vanhan uutuutensa nimen, koska se on tulkittu lain vastaiseksi – tervetuloa siis uusi Alfa Romeo Junior 14.4.2024 Ajoneuvot Mercedes-EQ EQS päivittyi – keulassa on nyt enemmän S-sarjaa 13.4.2024 Ajoneuvot Tässä on uudistunut Audi S3 – reseptissä mukana aiempaa enemmän ÄRRÄSSÄÄ 12.4.2024 Sähköautot Porsche odottaa uuden Taycanin myötä uusia asiakkaita – automalli noussut Porschen myydyimmäksi malliksi 12.4.2024 Ajoneuvot Alfa Romeo Milano on melko pieni auto mutta kiistatta jättimäinen uutuus Jaa artikkeli: Facebook Jaa facebookissa X Jaa X:ssä LinkedIn Jaa LinkedInissä Luetuimmat Vuorokausi Viikko Kuukausi 17.4.2024 Nimi muutettu Nimi muutettu: tältä olisi näyttänyt ainutlaatuinen Porschen versio Lada 2103:sta, jota VAZ ei lopulta hyväksynyt 18.4.2024 Esittely Koeistuttu: Mazda CX-80 – kun iso katumaasturi haluaa olla 7-paikkainen tila-auto 18.4.2024 Moottoripyörät "Jotain suurta tulossa" - BMW:ltä vihaisempi versio R18-retromallista? 19.4.2024 Koeajo Maistiainen: Škoda Kodiaq – suosikki nyt lataushybridinä alkaen 48955 euroa 18.4.2024 Koeajo Maistiainen: Audi A3 Allstreet – kolme ratkaisevaa lisäsenttiä? 14.4.2024 Koeajo Maistiainen: Dacia Duster on nyt kokonaan uusi ja osoittaa tietä koko merkille 17.4.2024 Nimi muutettu Nimi muutettu: tältä olisi näyttänyt ainutlaatuinen Porschen versio Lada 2103:sta, jota VAZ ei lopulta hyväksynyt 16.4.2024 Käyttötesti käytetyllä Käyttötesti käytetyllä: ”onko teillä edes oikeita työkaluja autoonne?” 16.4.2024 Koeajo Koeajo: Škoda Superb Combi – kuin hengähdystauko kaiken nykymaailman hektisyyden keskellä 17.4.2024 Ajoneuvot Uudistunut Nissan Qashqai leikittelee muun muassa valoilla, väreillä ja isompien autojen herkuilla 24.3.2024 Ajoneuvot Et ollutkaan ainoa, joka ei ymmärtänyt Audin numeropohjaista mallimerkintäpolitiikkaa - siksi se siirtyy historiaan 20.3.2024 Ajoneuvot Vanhassa, yli 170 000 kilometriä ajetussa Škodassa havaittiin suuri öljynkulutus pian kauppojen jälkeen – myyjän mielestä autossa ei ollut vikaa luovutushetkellä 1.4.2024 Nimi muutettu Nimi muutettu: Toyota Yariksen avolavaversio ei ole ollenkaan hassumpi 14.4.2024 Koeajo Maistiainen: Dacia Duster on nyt kokonaan uusi ja osoittaa tietä koko merkille 9.4.2024 Autoilu Auton kilometrimittaria rukattu – mistä huijaus paljastuu?