26.1.2018

H-D Helsingille plakaatti virallisesta Harley-Davidson -jälleenmyyntiyhteistyöstä

R.M. Heino Espoon virallisissa H-D-avajaisissa todettiin liikkeen täyttävän kaikilta osin päämiehensä vaatimukset ja siksi yritykselle ojennettiin plakaatti virallisesta H-D-jälleenmyyntiyhteistyöstä.

– Näitä virallisia plakaatteja on Suomessa vain kaksi. Sen saa vain, jos myymälä täyttää kaikilta osin Harley-Davidson -konseptin mukaiset vaatimukset, toteaa Harley-Davidsonin verkostopäällikkö Mikko Summa plakaattia ojentaessaan.

Viime joulukuun puolivälissä julkistettu R.M. Heinon Espoon moottoripyöräliikkeen harrikka-edustus sai näin virallisen siunauksen päämieheltä.

– Tämä liikkeen remontointi ja muuttaminen H-D:n konseptin mukaiseksi on ollut opettavainen ja hieno prosessi. Hyvässä yhteistyössä on menty koko ajan, sanoo R.M. Heinon toimitusjohtaja Raine Heino.

Raine Heinon mukaan Harley-Davidson poikkeaa kaikista muista moottoripyöräbrändeistä nimenomaan merkkiin liittyvän yhteisöllisyyden ja brändin tunnettuuden suhteen. Moottoripyörien ja niihin suoranaisesti liittyvien palveluiden lisäksi siihen kuuluu hienoja ja laadukkaita oheistuotteita, jotka ovat merkillä ajaville tärkeitä.

Kuvassa:R.M. Heinon toimitusjohtaja Raine Heino

Mainos (teksti jatkuu alla)

Mainos päättyy

Valmiille koeajoreitille suoraan liikkeen pihalta

H-D Helsingin sijainti Espoon puolella on otettu vastaan hyvin ja Heinon mukaan liikkeen sijainti Helsingin ulkopuolella palvelee asiakkaita monessa mielessä hyvin.

– Tässä ympärillä on hyvät koeajomaastot ja ruuhkattomat ja monipuoliset tiet ovat eduksi sekä vähemmän kokemusta omaaville motoristeille että tarkemmin pyörän ominaisuuksia koeajolla selvittäville asiakkaille.

Espoon Kalajärveltä voi esimerkiksi puolen tunnin koeajolla kurvailla monipuolista mutkatietä Lahnuksesta Klaukkalaan, sieltä moottoritietä Kehäkolmoselle ja takaisin Vihdintietä pitkin R.M. Heinolle.

Vaikka vielä tähän aikaan vuodesta koeajot ei onnistu, niin Raine Heinon mukaan on monta syytä tehdä prätkä- ja varusteostokset ennen ajokautta.

– Huhti–toukokuussa ensimmäisten ajokelien aikana on varmasti ruuhkaa kaikissa prätkäliikkeissä. Nyt on väljempää ja palvelua saa nopeammin. Myös uusia pyöriä on jo myyty ja saatu vaihdokkeja riviin, joten pyörävalikoima on tällä hetkellä hyvä.

R.M. Heino Espoon henkilöstö

Pahin kilpailija on muut harrastukset, ei muut merkit

Moottoripyöräalan tulevaisuuden Heino näkee positiivisena. Ajokortin saamisen helpottumisesta on puhuttu ja se olisi hyvä asia. Toinen positiivinen asia on MP-messujen MP-kortin teoriaopetuksen suosio, mikä kertoo, että uusia motoristeja on tulossa.

– Meidän kauppiaidenkin pitää pystyä jatkossa tarjoamaan yhä monipuolisemmin palveluita - esimerkiksi vuokrapyöriä. Moottoripyöräily kilpailee muiden harrastusten kanssa ihmisten rajallisesta vapaa-ajasta, joten laji on saatava niin monipuoliseksi ja kiinnostavaksi että se houkuttelee uusia harrastajia, toteaa Heino lopuksi.

Teksti ja kuvat: Janne Huhtala

Kommentoi artikkelia

Luetuimmat