mainos 18.2.2022 ”Hullua menoa, vai mitä?” – drone-kisa Juice Technologyn pääkonttorissa Jaa artikkeli: Facebook Jaa facebookissa X Jaa X:ssä LinkedIn Jaa LinkedInissä Juice Technology AG järjesti ammattitasoisen drone-kisan* vuoden 2021 loppupuolella osana jokavuotista Juice Challengeaan. Kisapaikkana toimi yrityksen pääkonttori Sveitsissä. Kisan voittaja Michael Issler niitti kunniaa vuoden 2019 drone-lennätyksen maailmanmestaruuskisoissa Shenzenissä. Toiseksi tullut Markus Hauri on aloitteleva kilpalentäjä. Pronssin kuitannut Daniel Bachofen työskentelee elokuvatuotannon asiantuntijana.Lennätystä mestarien tahtiinBachenbülach, Sveitsi, klo 8.00. Aamu valkenee kuten mikä tahansa muukin Juice Technologyn pääkonttorissa, kunnes kisaajien dronet ampaisevat muutamassa sekunnissa nollasta 170 km/h:n vauhtiin. Tavallisesti vain sähköauto kiihtyisi näin nopeasti, mutta Juice Challengeen osallistuvat drone-lentäjät ovat tottuneet selvittämään jyrkkiäkin mutkia täydessä vauhdissa – ja tämän kisan 623 metrin pituinen rata tulee testaamaan heidän taitojaan.Pian dronet kiitävät pääkonttorin neljän kerroksen läpi samalla, kun toimiston väki aloittelee työpäivää macchiatojensa äärellä. Heille ilmassa kiitävät dronet tuovat raikkaan tuulahduksen aamuun. Vauhtia, tarkkuutta ja sopiva ripaus luovaa hulluutta: näistä on Juice Experience tehty. Ja kuten arvata saattaa, tämä sähköautojen latausasemien valmistaja ei ole mikään tyypillinen työpaikka.Uutta virtaa ZurichistaJuice Technologyn tarina alkoi Zurichissa vuonna 2014. Nykyään yritys on yksi johtavista sähköautojen latausratkaisujen valmistajista ja toimittajista koko maailmassa. Christoph Erni, Juice Technologyn perustaja ja toimitusjohtaja, on lyhyessä ajassa luotsannut startup-yrityksensä maailman johtavimmaksi kannettavien latausasemien valmistajaksi.Sähköajoneuvojen kysyntä on kasvanut räjähdysmäisesti, ja alan toimijoiden tulee pysyä kehityksen kärjessä pärjätäkseen kilpailussa. Juice Technology on yksi harvoista toimijoista, jonka valikoima kattaa kaikki mahdolliset tarpeet, ja yritys on tehnyt uusia avauksia monilla markkina-alueilla: viime vuonna se avasi useita toimipisteitä Ranskassa, Espanjassa ja Portugalissa sekä perusti tytäryhtiön Pohjois-Amerikkaan, Kiinaan ja äskettäin myös pohjoismaihin. Jokainen markkina-alue tarvitsee sille sopivia ratkaisuja, sillä vaikka sähköä löytyy kaikkialta, eri maiden tarpeet ja säädökset ovat aina vähän erilaisia.Juice Technology: Sveitsistä maailmalleJuice Technologyn motto on huoletonta lataamista, missä ja milloin vain. Uusin todiste tästä on JUICE BOOSTER 2, siirreltävä latausasema, jonka voi myös kiinnittää seinään. Eri sovittimien ansiosta latausasemaa voi käyttää eri pistorasioiden kanssa kotona, töissä ja retkeillessäkin. Juice Technologyn käyttäjäkeskeinen lähestymistapa osoittaa, että se ymmärtää, mitä sähköautoilijat haluavat: vapautta, turvallisuutta ja rajatonta joustavuutta. Ja Juice toimittaa.Tämän jutun alussa mainittu drone-kisa voi kuulostaa yrityshulluttelulta, mutta se on vain merkki Juicen tiimin nuorekkaasta ja kekseliäästä asenteesta – pähkähullut tempaukset innostavat keksimään uutta ja kannustavat luovuuteen. Juice Technology työllistää tätä nykyä yli 200 työntekijää uudessa Bachenbülachin pääkonttorissaan Zurichin lähettyvillä sekä yrityksen logistiikkakeskuksessa ja kansainvälisissä toimipisteissä. Tämä ällistyttävä kasvu on tapahtunut vain seitsemässä vuodessa, mutta sen ansiosta yritys on pysynyt alati muuttuvan toimialansa kärjessä.* Drone-kisa järjestettiin lokakuun puolivälissä vuonna 2021, kun kokoontumisrajoituksia lievennettiin parantuneen koronatilanteen myötä.Juice TechnologyJos video ei näy, tarkista evästeasetukset ja hyväksy Markkinointi-evästeet.Voit katsoa sen myös suoraan youtube-kanavalla: https://www.youtube.com/embed/fcykErSb8fI Kommentoi artikkelia Peruuta vastausVoit kommentoida artikkelia kirjautumalla sisään. Jaa artikkeli: Facebook Jaa facebookissa X Jaa X:ssä LinkedIn Jaa LinkedInissä Luetuimmat Vuorokausi Viikko Kuukausi 22.4.2025 Kuluttajat Uudehko Škoda Enyaq on vaatinut yli 30 huoltokäyntiä kahdessa vuodessa– autoliikkeet eivät suostu ostamaan autoa vikojen vuoksi 23.4.2025 Sähköautot Renault 5 Turbo 3E ennakkovarattavissa – 155000 euron taskuraketti jää rajatun erän herkuksi 24.4.2025 Koeajo Koeajo: Hyundai Ioniq 5 – pinnan alla kuplii 22.4.2025 Autoilu Valitako pysäköintiruutu ihan toisen auton vierestä vai jättääkö väliin yksi ruutu? 22.4.2025 Koeajo Koeajo: Dacia Bigster – enemmän autoa, enemmän järkeä 22.4.2025 Kuluttajat Uudehko Škoda Enyaq on vaatinut yli 30 huoltokäyntiä kahdessa vuodessa– autoliikkeet eivät suostu ostamaan autoa vikojen vuoksi 15.4.2025 Kuluttajat Auton rengas irtosi – renkaanvaihtotyön tehnyt korjaamo kiisti syyllisyyden, koska autolla ajettu matka oli ”kolme kertaa Helsingistä Ivaloon” 16.4.2025 Esittely Viimeiset käynnistykset: rivikutosen selittämätön jalous 21.4.2025 Uutinen Tarvitsetko G-Mersun, mutta bling hävettää? Nyt maasturiklassikko palaa 1980-luvulle 19.4.2025 Huutokauppahelmet Huutokauppahelmet: Fiat 131 Abarth Rally -replika 15.4.2025 Kuluttajat Auton rengas irtosi – renkaanvaihtotyön tehnyt korjaamo kiisti syyllisyyden, koska autolla ajettu matka oli ”kolme kertaa Helsingistä Ivaloon” 13.4.2025 Lentokoneet Kiinalaisyhtiö Juneyao Air, jolla on kaksi reittiä Helsinki-Vantaalle, kieltäytyy vastaanottamasta Boeingilta uutta laajarunkokonetta tullien takia 27.3.2025 Uutinen Ajokortin ylläpito käy kalliimmaksi – ikäkuskien kukkarolla käydään 22.4.2025 Kuluttajat Uudehko Škoda Enyaq on vaatinut yli 30 huoltokäyntiä kahdessa vuodessa– autoliikkeet eivät suostu ostamaan autoa vikojen vuoksi 25.3.2025 Käyttötesti käytetyllä Käyttötesti käytetyllä: ostimme vanhan diesel-Mersun tilalle lähes 300 000 km ajetun Toyota Prius -hybridin