mainos 2.1.2023 Juice Booster 3 air, markkinoiden pienin 11 kilowatin kannettava latausasema Jaa artikkeli: Facebook Jaa facebookissa X Jaa X:ssä LinkedIn Jaa LinkedInissä Tämä laite on sveitsiläisen Juice Technologyn uusi lippulaivatuote, joka vie sähköisen liikkuvuuden innovoinnin yhden askeleen pidemmälle tarjoamalla toistaiseksi kompakteimman kannettavan latausaseman, joka tarjoaa myös verkkoyhteyden. Smaller in size, bigger in software. Sitä on Juice Booster 3 air. 11 kilowatin laturi, jonka pituus on vaivaiset 21 senttiä ja leveys 5 senttiä. Kannettava wallbox-latausasema on rakenteeltaan erittäin kompakti, joten voit ottaa sen helposti auton kyytiin ja ladata missä vain tai ladata autosi kotona ilman kiinteää latausasemaa.Sähköautoilijat haluavat yleensä asentaa kotilatausaseman, jos kotona on kiinteä parkkipaikka tai autotalli. Kuljettajan ei silloin tarvitse kantaa huolta toimintamatkasta, koska ajokilometrejä on aina ladattuna riittävästi päivittäiseen ajoon. Viime vuosina markkinoille on kuitenkin tullut myös kannettavia latausasemia, joiden avulla lataus onnistuu paitsi kotona, myös loma- ja työmatkoilla − kaikkialla, missä on kotitalous- tai voimavirtapistorasia.Hyvä esimerkki tällaisesta latausratkaisusta on Juice Technologyn uusi Juice Booster 3 air. Juice Technology on yksi maailman johtavista monikansallisista sähköautojen latausratkaisujen suunnittelijoita ja kehittäjistä.Tässä uudessa latausasemassa on patentoitu JUICE CONNECTOR -järjestelmä, joka tunnistaa 30 erilaista pistorasiasovitinta ja säätää käytetyn lataustehon automaattisesti. Tämä takaa, että se toimii kaikissa olosuhteissa latauspaikan ominaisuuksista riippumatta.Juice Booster 3 air perustuu ”isoveljensä” Juice Booster 2:n teknologiaan, mutta tarjoaa vastaavan suosituskyvyn kompaktimmassa ja hallittavammassa muodossa. Lisäksi se sisältää uusia älykkäitä ominaisuuksia, jotka tarjoavat liitettävyys- ja ohjelmistoparannuksia.Sen varusteisiin kuuluu kompakti kuljetuskassi, ja siihen voi hankkia erikseen viiden ja kymmenen metrin jatkojohdot erilaisia latausolosuhteita varten.Seitsemän toimintoa ja kattava liitettävyysJuice Booster 3 air on ensimmäinen lisäys j+-sarjaan, jonka avulla Juice Technology aikoo luoda älykkään latausratkaisujen ekosysteemin.Sarjan ensimmäisenä laitteena Juice Booster 3 air sisältää älykkään ja helppokäyttöisen laiteohjelmiston, joka on yhteensopiva muiden j+-latausasemien kanssa. Lisäksi sitä voidaan ohjata j+ pilot -sovelluksella.Juice Booster 3 air tarjoaa seitsemän eri toimintoa: se toimii wallbox-latausasemana, kannettavana latausasemana ja latauskaapelina (3). Lisäksi se tarjoaa latausprosessin aktivoinnin (1), valvonnan (1) ja ohjauksen (1) sekä integroidun dynaamisen smartJUICE-latauksenhallinnan jopa 10 laitteelle (1). Kaikkia näitä toimintoja voidaan ohjata j+ pilot -sovelluksella.Juice Booster 3 air -latausasemaa varten kehitetyssä JUICE CONTROLLER -ohjauspaneelissa on ohjelmoitava avain ja integroitu RFID-lukija.Turvallisuus − Juice Booster 3 airin lyömätön etuTässä kannettavassa latausasemassa on kaikki samat turvallisuusominaisuudet kuin edeltäjässään Juice Booster 2:ssa. Se on täysin vesi- ja pölytiivis ja kestää upotuksen veteen IP67:n mukaisesti. Pienestä koostaan huolimatta se kestää jopa 3 tonnin painokuorman, ja sitä voidaan käyttää ongelmitta äärimmäisissä lämpötiloissa -30 asteesta aina +50 asteeseen saakka.Laite pystyy havaitsemaan yli 10 eri tyyppistä vikaa, ja kaikki vikavaroitukset näkyvät suoraan sen LED-näytöllä. Se tunnistaa selkeästi myös ulkoiset viat. Jos pistorasia on huonosti kytketty (”wiring”-vikailmoitus) tai ajoneuvo kuluttaa sallittua enemmän virtaa (”overload”-vikailmoitus), Juice Booster 3 air havaitsee tämän ja hylkää tai keskeyttää latauksen välittömästi. Patentoitu ja testattu JUICE CELSIUS -lämpötilanvalvontajärjestelmä tarjoaa paremman turvallisuuden kotitalouspistorasioista ladattaessa. Kotitalouspistorasiaan (Schuko,T12/T13, tyyppi L ja tyyppi G) integroituva anturi havaitsee, kun pistokkeen nastat kuumenevat liikaa, ja pysäyttää latausprosessin automaattisesti.Tutustu myös Juice Charge Me 3 -latausasemaamme Kommentoi artikkelia Peruuta vastausVoit kommentoida artikkelia kirjautumalla sisään. Jaa artikkeli: Facebook Jaa facebookissa X Jaa X:ssä LinkedIn Jaa LinkedInissä Luetuimmat Vuorokausi Viikko Kuukausi 22.4.2025 Kuluttajat Uudehko Škoda Enyaq on vaatinut yli 30 huoltokäyntiä kahdessa vuodessa– autoliikkeet eivät suostu ostamaan autoa vikojen vuoksi 23.4.2025 Sähköautot Renault 5 Turbo 3E ennakkovarattavissa – 155000 euron taskuraketti jää rajatun erän herkuksi 24.4.2025 Koeajo Koeajo: Hyundai Ioniq 5 – pinnan alla kuplii 22.4.2025 Autoilu Valitako pysäköintiruutu ihan toisen auton vierestä vai jättääkö väliin yksi ruutu? 22.4.2025 Koeajo Koeajo: Dacia Bigster – enemmän autoa, enemmän järkeä 22.4.2025 Kuluttajat Uudehko Škoda Enyaq on vaatinut yli 30 huoltokäyntiä kahdessa vuodessa– autoliikkeet eivät suostu ostamaan autoa vikojen vuoksi 15.4.2025 Kuluttajat Auton rengas irtosi – renkaanvaihtotyön tehnyt korjaamo kiisti syyllisyyden, koska autolla ajettu matka oli ”kolme kertaa Helsingistä Ivaloon” 16.4.2025 Esittely Viimeiset käynnistykset: rivikutosen selittämätön jalous 21.4.2025 Uutinen Tarvitsetko G-Mersun, mutta bling hävettää? Nyt maasturiklassikko palaa 1980-luvulle 19.4.2025 Huutokauppahelmet Huutokauppahelmet: Fiat 131 Abarth Rally -replika 15.4.2025 Kuluttajat Auton rengas irtosi – renkaanvaihtotyön tehnyt korjaamo kiisti syyllisyyden, koska autolla ajettu matka oli ”kolme kertaa Helsingistä Ivaloon” 13.4.2025 Lentokoneet Kiinalaisyhtiö Juneyao Air, jolla on kaksi reittiä Helsinki-Vantaalle, kieltäytyy vastaanottamasta Boeingilta uutta laajarunkokonetta tullien takia 27.3.2025 Uutinen Ajokortin ylläpito käy kalliimmaksi – ikäkuskien kukkarolla käydään 22.4.2025 Kuluttajat Uudehko Škoda Enyaq on vaatinut yli 30 huoltokäyntiä kahdessa vuodessa– autoliikkeet eivät suostu ostamaan autoa vikojen vuoksi 25.3.2025 Käyttötesti käytetyllä Käyttötesti käytetyllä: ostimme vanhan diesel-Mersun tilalle lähes 300 000 km ajetun Toyota Prius -hybridin