20.11.2015

Onko lentokoneessa seisomapaikkoja – Matkustajat kysyvät kummia

lentokone

Travellink-matkatoimisto kertoo asiakaspalvelunsa vastaavan vuosittain lähes 100 000 kysymykseen. Osa niistä on hivenen erikoisempia.

Nettipohjainen Travellink-matkatoimisto kertoo asiakaspalvelunsa vastaavan vuosittain lähes 100 000 kysymykseen. Käytössä on 13 eri kieltä.

– Useimmiten asiakkaamme haluavat apua varausten teossa tai heillä on kysyttävää matkatavaroista. Meiltä kysytään myös mitä erikoisemmista asioista, kertoo Travellinkin maajohtaja Anne-Marjut Väänänen.

Tällaisia ovat niistä kenties erikoisimmat:
”Onko koneessa seisomapaikkoja?”
”Saanko lentomatkan ajaksi laskiaispullia ja muuta haukattavaa korvaukseksi siitä, että lento on myöhässä.”
”Mitä maksaa koneen vuokraus? Meidän pitää päästä Salzburgiin 27. joulukuuta, mutta lentoajat eivät sovi meille.”
”Miltä portilta lentoni lähtee?”(kysymys esitetään neljä kuukautta ennen matkaa)
”Miksi en voi varata lentoa syntymättömälle lapselleni?"

Lähde: Travellink Kuva: Moottori

Lue myös päivän puhutuin artikkeli Moottorin verkossa: Volkswagen vedättää asiakasta – Sopimus juridisesti mitätön!

Mainos (teksti jatkuu alla)

Mainos päättyy

Luetuimmat