30.8.2020

Integroitu Niesmann+Bischoff iSmove tavoittelee linereiden luksusta uusin ideoin – vaatinut 23 000 kehitystuntia

Niesmann+Bischoff iSmove
NIESMANN+BISCHOFF - iSmove

Alle 3,5-tonnisten matkailuajoneuvojen suosion kerrotaan olevan nousussa Euroopan laajuisesti. Pieni massa tarkoittaa yleensä kompromisseja. Niesmann+Bischoff iSmove on valmistajan mukaan kuitenkin kaikkien odotusten yläpuolella, vaikka sitä saa ajaa b-kortilla.

Saksalainen matkailuautovalmistaja Niesmann+Bischoff on jo aiemmin maininnut valmistavansa tuotteita nuorille ja nuorekkaille kohderyhmille. Valmistajan mukaan tällä kohderyhmällä on yhä harvemmin oikeutta kuljettaa yli 3,5 tonnin painoisia ajoneuvoja. Tämä on luonnollisesti nostanut Euroopassa alle 3,5 tonnin painoisten premium-matkailuautojen kysyntää. Kysyntään kuuluu tarjota, ja nyt tarjous kuuluu Niesmann+Bischoff iSmove.

Niesmann+Bischoff iSmove

Niesmann+Bischoffin mukaan yleinen käsitys on ollut, ettei alle viiden tonnin painoiseen autoon voi saada kaikkia mukavuuksia, kuten mukavia vuoteita, riittävää säilytystilaa ja riittävää kantavuutta viidelle reissaajalle. Tämän uskomuksen valmistaja haluaa murtaa iSmovella.

Niesmann+Bischoff iSmove

Valmistajan mukaan alle 3,5 tonnin painoisen premium-matkailuauton valmistamiseksi ilman tilankäytön kompromisseja oli koko matkailuauton suunnittelu ajateltava uudella tavalla.

Mainos (teksti jatkuu alla)

Mainos päättyy

Kovan työn tulos

Niesmann+Bischoffin videon mukaan uutuuteen on haettu seitsemän uutta patenttia. Patenteista mainitaan esimerkiksi sähkökäyttöinen keittiön nostohylly, kattoon kokonaan piiloutuvan nostovuode ja liukumekanismi, jolla suihkun ja WC-tilan voi kaksinkertaistaa. Aikaa mallin kehitykseen kerrotaan kuluneen yli 23 000 tuntia.

Valmistaja kehuu auton sisäosan tyylikkyyden vetävän vertoja suurille linereille, vaikka auton ulkomitat pysyvät kompakteina. Sisälle tilan tunnetta on valmistajan tiedotteen mukaan luotu selkeillä linjoilla ja tekstiilivuorattujen sisäseinämien tarjoamalla luonnollisella akustiikalla.

Lähde ja kuvat: Niesmann+Bischoff

Kommentoi artikkelia

Luetuimmat