23.4.2025 Käyttötesti käytetyllä Toyota Prius Käyttötesti käytetyllä: näin monta lokeroa löytyy Toyota Priuksesta Teksti Rikhard Wacker Kuva Rikhard Wacker Jaa artikkeli: Facebook Jaa facebookissa X Jaa X:ssä LinkedIn Jaa LinkedInissä Toyota Prius osoittautui erityisen hyväksi autoksi sellaiselle kuljettajalle, joka kantaa mukanaan erilaista irtosälää. Arki käytetyn käyttötestiauton eli vuosimallin 2008 Toyota Priuksen kanssa jatkuu. Tässä käyttötestissä meillä on tarkoituksena selvittää se, miten arki rullaa noin 300 000 kilometriä ajetun ja reilun 15 vuotta vanhan hybridiauton kanssa.Edellisessä väliraportissa pohdimme sitä, miten Toyota Prius on selvästikin haluttu suunnitella niin, että se erottautuu edukseen massasta. Silloin keskityimme ”erilaisen entisen nuoren” hassuhkoihin tai erikoisiin ratkaisuihin auton sisätiloissa.Priuksen sisätilat osoittautuivat pienellä tutkimisella hyvinkin mielenkiintoisiksi, sillä jo edellisessä artikkelissa nopeasti mainitut lokeroratkaisut alkoivat myöhemmin tuntua lähes loputtomalta elokuvalta. Lokeroita tuntui löytyvän auton sisätiloista aina vain lisää ja lisää.Seuraavaksi esittelemme teille toisen sukupolven Toyota Priuksen kaikki sisätilan lokerot – tai ainakin ne, jotka olemme tähän mennessä onnistuneet löytämään.Mainos (teksti jatkuu alla)Mainos päättyyItsestäänselvyyksistä liikkeelleAloitetaan lokeronetsintä niistä helpoimmista paikoista. Esittelimmekin teille jo edellisessä väliraportissa auton hanskalokeron, jonka kanssa Toyota on tehnyt hieman poikkeuksellisen ratkaisun. Hanskalokeroita on nimittäin autossa kaksin kappalein. Tällä ratkaisulla hansikaslokeroihin onkin saatu aikaan varsin ruhtinaalliset tilat erilaiselle irtaimistolle, kuten vaikkapa auton mukana kulkeville huoltokuiteille. Hanki rajaton lukuoikeus Haluatko jatkaa lukemista? Autoliiton jäsenenä saat rajattoman pääsyn kaikkiin Moottori+ -sisältöihin. Liity jäseneksi Kirjaudu sisään Jäsenenä saat nämä edut ja paljon muuta Moottori Moottori+ -sisältöjen lukuoikeus ja painettu lehti 9 kertaa vuodessa. Tiepalvelu Autoliiton Tiepalvelu turvaa Plus- ja Premium-jäsenten matkan Suomessa ja ulkomailla. Kommentoi artikkelia Peruuta vastausVoit kommentoida artikkelia kirjautumalla sisään. Jaa artikkeli: Facebook Jaa facebookissa X Jaa X:ssä LinkedIn Jaa LinkedInissä Luetuimmat Vuorokausi Viikko Kuukausi 11.7.2025 Kuluttajat Käytetty BMW myytiin asiakkaalle vuoden 2019 autona, vaikka se oli valmistettu vuonna 2017 – myyjäliikkeen mielestä ei merkitystä markkina-arvoon 14.7.2025 Laivat Star of the Seas luovutettiin varustamolleen Meyer Turun telakalta - ei enää lisää kokoa, mutta muutamia pikkuparannuksia 13.7.2025 Sähköautot BYD:n sähköautot kasaantuvat varastoihin, kysyntä sakkaa 13.7.2025 Koeajo Koeajo: Voyah Courage – kysy itseltäsi uskallatko uskaltaa? 13.7.2025 Tekniikka Viimeiset käynnistykset: kolmoskone – uuden ajan oletusmylly 7.7.2025 Autoilun hinta Tässä on polttoaineiden hinta Virossa – yksi asia saa suomalaiset hätkähtämään 8.7.2025 Autoilun hinta Päivän kuva: tämän verran polttoaineet maksoivat Latvian Ainažissa – ennen mysteerialennusta 11.7.2025 Kuluttajat Käytetty BMW myytiin asiakkaalle vuoden 2019 autona, vaikka se oli valmistettu vuonna 2017 – myyjäliikkeen mielestä ei merkitystä markkina-arvoon 9.7.2025 Liikenne Lux Express by OnniBus -vuorolla Helsingistä Jyväskylään – näin premium-bussi eroaa tavallisesta 9.7.2025 Ajoneuvot Kia EV5 tarjoaa lopultakin Kian vastauksen Enyaqin, ID.4:n ja Model Y:n haasteeseen myös täällä Euroopassa 21.6.2025 Ajoneuvot Auto per 10 sekuntia – maailman suurin autotehdas pyörii lähes tauotta 21.6.2025 Päivän kuva Päivän kuva: Huomaatko mikä tässä kuvassa on pielessä? 3.7.2025 Uutinen RAM-autojen virallinen maahantuoja: ”Kamuxin väite autojen valmistusmaasta on väärä” 23.6.2025 Uutinen Moottori paljastaa: Suomessa on rekisteröity jenkkiautoja väärillä papereilla – kaksi avolava-autoa myynnissä Kamuxilla 3.7.2025 Sähköautot "10 vuotta liian aikaisin" – Mercedes myöntää EQS-mallin virheen