23.4.2025 Käyttötesti käytetyllä Toyota Prius Käyttötesti käytetyllä: näin monta lokeroa löytyy Toyota Priuksesta Teksti Rikhard Wacker Kuva Rikhard Wacker Jaa artikkeli: Facebook Jaa facebookissa X Jaa X:ssä LinkedIn Jaa LinkedInissä Toyota Prius osoittautui erityisen hyväksi autoksi sellaiselle kuljettajalle, joka kantaa mukanaan erilaista irtosälää. Arki käytetyn käyttötestiauton eli vuosimallin 2008 Toyota Priuksen kanssa jatkuu. Tässä käyttötestissä meillä on tarkoituksena selvittää se, miten arki rullaa noin 300 000 kilometriä ajetun ja reilun 15 vuotta vanhan hybridiauton kanssa.Edellisessä väliraportissa pohdimme sitä, miten Toyota Prius on selvästikin haluttu suunnitella niin, että se erottautuu edukseen massasta. Silloin keskityimme ”erilaisen entisen nuoren” hassuhkoihin tai erikoisiin ratkaisuihin auton sisätiloissa.Priuksen sisätilat osoittautuivat pienellä tutkimisella hyvinkin mielenkiintoisiksi, sillä jo edellisessä artikkelissa nopeasti mainitut lokeroratkaisut alkoivat myöhemmin tuntua lähes loputtomalta elokuvalta. Lokeroita tuntui löytyvän auton sisätiloista aina vain lisää ja lisää.Seuraavaksi esittelemme teille toisen sukupolven Toyota Priuksen kaikki sisätilan lokerot – tai ainakin ne, jotka olemme tähän mennessä onnistuneet löytämään.Mainos (teksti jatkuu alla)Mainos päättyyItsestäänselvyyksistä liikkeelleAloitetaan lokeronetsintä niistä helpoimmista paikoista. Esittelimmekin teille jo edellisessä väliraportissa auton hanskalokeron, jonka kanssa Toyota on tehnyt hieman poikkeuksellisen ratkaisun. Hanskalokeroita on nimittäin autossa kaksin kappalein. Tällä ratkaisulla hansikaslokeroihin onkin saatu aikaan varsin ruhtinaalliset tilat erilaiselle irtaimistolle, kuten vaikkapa auton mukana kulkeville huoltokuiteille. Hanki rajaton lukuoikeus Haluatko jatkaa lukemista? Autoliiton jäsenenä saat rajattoman pääsyn kaikkiin Moottori+ -sisältöihin. Liity jäseneksi Kirjaudu sisään Jäsenenä saat nämä edut ja paljon muuta Moottori Moottori+ -sisältöjen lukuoikeus ja painettu lehti 9 kertaa vuodessa. Tiepalvelu Autoliiton Tiepalvelu turvaa Plus- ja Premium-jäsenten matkan Suomessa ja ulkomailla. Kommentoi artikkelia Peruuta vastausVoit kommentoida artikkelia kirjautumalla sisään. Jaa artikkeli: Facebook Jaa facebookissa X Jaa X:ssä LinkedIn Jaa LinkedInissä Luetuimmat Vuorokausi Viikko Kuukausi 23.5.2025 Käytetyt autot Matkailuauton ajamiseen olisikin tarvinnut kuorma-auto -kortin – myyjä ei kertonut sitä ostajalle, ja siitähän ei hyvää seurannut 24.5.2025 Huutokauppahelmet Huutokauppahelmet: "Mummo Ankan" Detroit Electric 24.5.2025 Käyttötesti Käyttötesti: CF Moton ensihuollossa kävi hupsis – pyörä pajalla koko päivän 23.5.2025 Päivän kuva Päivän kuva: huima 6 762 matkustajan alus 22.5.2025 Käyttötesti Käyttötesti: kulutus kitkarenkailla yllätti – Dacia Duster 23.5.2025 Käytetyt autot Matkailuauton ajamiseen olisikin tarvinnut kuorma-auto -kortin – myyjä ei kertonut sitä ostajalle, ja siitähän ei hyvää seurannut 21.5.2025 Esittely Koeistuttu: Toyota RAV4:n kuudes sukupolvi – no nyt on jyrkkää 22.5.2025 Käyttötesti Käyttötesti: kulutus kitkarenkailla yllätti – Dacia Duster 20.5.2025 Koeajo Koeajo: Mercedes-Maybach S 580 e – unelmia ja toimistohommia 22.5.2025 Uutinen Volkswagen-pomo paljastaa: autot saavat jälleen "kunnon nimet" 10.5.2025 Uutinen Erikoinen takaisinkutsu: Volkswagen ID. Buzz myyntikiellossa USA:ssa liian leveiden istuinten takia 23.5.2025 Käytetyt autot Matkailuauton ajamiseen olisikin tarvinnut kuorma-auto -kortin – myyjä ei kertonut sitä ostajalle, ja siitähän ei hyvää seurannut 9.5.2025 Kuluttajat Pohjoisessa asuva Petteri on taistellut jo kolmessa uudessa autossa 12 voltin akkuongelmien kanssa – ”Takuu on lähinnä vitsi näissä” 25.4.2025 Peräkärryt Moottori 100 vuotta: peräkärryn akseli taittui väistökokeessa 21.5.2025 Esittely Koeistuttu: Toyota RAV4:n kuudes sukupolvi – no nyt on jyrkkää