11.9.2017

Nissan jatkaa yhteistyötä huippujalkapalloilun kanssa

Nissan ilmoitti tänään jatkavansa maailmanlaajuista yhteistyötä huippujalkapalloilun kanssa. Uusi sopimus ulottuu kauden 2020–2021 loppuun.

Nissan vahvisti tänään jatkavansa kolmella vuodella maailmanlaajuista yhteistyökumppanuuttaan UEFA:n jalkapallon Mestarien liigan kanssa. Yhteistyösopimukseen kuuluu myös UEFA Super Cup. Ilmoitus merkitsee sitä, että japanilainen autojätti pysyy liigan virallisena yhteistyökumppanina ainakin kauden 2020–2021 loppuun saakka.

Mainos (teksti jatkuu alla)

Mainos päättyy

Mittavin urheilupanostus

Kaudella 2014–2015 alkanut yhteistyö Mestarien liigan kanssa pysyy siten Nissanin suurimpana investointina urheilun sponsoroinnin alalla. Uuden yhteistyösopimuksen osana Nissan säilyttää laajat Mestarien liigan ottelujen sponsorointioikeudet ja saa muita yksinoikeuksia, kuten oikeudet ohjelmaan, jossa valitaan ottelujen avausseremonioissa Mestarien liigan lippua kannattelevat lapset ja nuoret. Myös Mestarien liigan viikon maalin valinta ja esittely tapahtuu Nissanin kanavissa.

Maailman seuratuin

Mestarien liiga on edelleen maailman seuratuin vuosittain järjestettävä urheilutapahtuma, joka kerää kausittain television ääreen yli neljä miljardia katsojaa. Tämänvuotista Mestarien liigan finaalia seurasi televisiosta maailmanlaajuisesti yli 160 miljoonaa ihmistä – enemmän kuin mitään muuta urheilutapahtumaa tänä vuonna.Ottelussa Real Madrid valloitti ennätyksellisen kahdennentoista Mestarien liigan voittotittelinsä kaatamalla Juventuksen.

–Yhteistyökumppanuus Mestarien liigan kanssa on ollut Nissanille valtava menestys ja tuonut meidät entistä lähemmäs ihmisiä, Nissanin markkinointijohtaja Roel de Vries arvioi.

Lähde ja kuvat: Nissan

Lue lisää:

Kommentoi artikkelia

Luetuimmat