Ajoneuvot | 29.9.2016

Airbump on nyt chic – Citroënin sälä on mahtavaa!

C4 Cactuksen menestys on antanut valmistajalle itsevarmuutta myös oheistuotteisiin.

Jaa artikkeli

Uutukainen C3 ei ole ainut Citroënin tuote, johon on otettu mallia C4 Cactuksen maailmalle esittelemistä Airbumpeista. Hilpeät ilmakuplat ovat nyt levittäytyneet valmistajan tuotteisiin termosmukeista matkatavaroiden nimilappuihin ja olkalaukkuihin.

Citroën sälä

”Bump your life” kehoittavat hilpeät ja kierolla tavalla tyylikkäät fanituotteet.

Citroën sälä

Samalla valmistaja on taas muistanut olevansa PSA-ryhmän outolintu ja että merkillä on kunniakas historia omituisten ja suosittujen kulkupelien valmistajana. Niinpä sitruunan muut fanituotteet muistelevat rättisitikka-2CV:tä, rantakirppu-Meharia ja viinibaariautona kunnostautunutta H-Vania.

Citroën sälä

Citroën sälä

Citroën sälä

Citroën sälä

Citroën sälä

Oma lukunsa on myös tuotelinja, jossa ainoa brändäys on vain yhtiön nimestä löytyvä Ë-kirjain. Citroënin lennokkaassa fanitavaramallistossa kirjain toimii yksinkertaisena symbolina, joka on kuin vinohymyinen versio teutonisesta Ü:sta.

Citroën sälä

Citroën sälä

Kiitos Citroën, automerkin bisneslahjat voivat sittenkin olla cool.

Citroën sälä

Teksti: Aake Kinnunen Kuvat: Lauri Ahtiainen, Aake Kinnunen

Jaa artikkeli

Keskustelu