7.1.2021

Maailmanennätysilotulitukset ja uusi logo: Kia lähtee uuteen vuoteen rytmikkäästi

Kia New Logo 2021 – 1

Kian uusi logo päätyi Guinnessin maailmanennätysten joukkoon näyttävällä pyroteknisellä drone-esityksellä. Video on katsottavissa jutun lopusta.

Kian uusi logo julkistettiin näyttävällä pyroteknisellä valo- ja ilotulitusesityksellä Soulin taivaalla Koreassa. Video esityksestä on katsottavissa jutun lopusta.

Tapahtumassa 303 “pyrodronea” laukaisi ilotulitteita juhlistaen samalla Kian uutta alkua. Näyttävä pyroshow loi taivaalle Kian kolme kirjainta uuden logon muodossa valtavassa koossa.

Tämä julkistus saavutti samalla Guinnessin maailmanennätyksen "eniten miehittämättömien ilma-aluksien samanaikaisesti laukaisemia ilotulitteita". Miehittämätön ilma-alus (UAV) tunnetaan usein myös nimillä drone tai drooni.

Kia New Logo 2021 – 2

Mainos (teksti jatkuu alla)

Mainos päättyy

Kian uusi logo

Valmistajan mukaan tämä yhtiön uusi logo, ja samalla julkistettu brändin iskulause, kuvastaa yhtiön uutta rohkeaa tavoitetta luoda johtava asema tulevaisuuden liikkumispalveluissa. Uusi iskulause kuuluu englanniksi: ”Movement that inspires.”, jonka vapaa käännös on "innoittavaa liikkumista".

Kian uusi logo perustuu kolmeen eri käsitteeseen: symmetriaan, rytmiin ja nousuun. Symmetria heijastaa asiakkaiden liikkumistarpeiden ja ympäristövastuun lähentymistä. Rytmi ilmentää Kian jatkuvasti kehittyvää muutosta luoviin liikkumistapoihin. Uuden logon nouseva luonne puolestaan symboloi Kian sitoutumista tuomaan asiakkaille inspiroitumishetkiä jokaisessa merkin kohtaamispisteessä.

Kian uusi logo 2021

Kia kertoo lisää merkin uudesta brändistrategiasta ja filosofiasta tammikuun 15. päivä, jolloin merkki järjestää New Kia Brand Showcase -tapahtuman. Tuotakin tapahtumaa on mahdollista seurata Kian kansainväliseltä YouTube -kanavalta. Samalla selvinnee hieman mitä tulevaisuus tuo tullessaan.

Vuonna 2004 Suomessa lanseerattu Kia nousi viime vuonna viidennelle sijalle maamme henkilöautojen ensirekisteröintitilastoissa. Kian viime vuoden markkinaosuus nousi 7,3 prosenttiin, mikä on merkin kaikkien aikojen ennätys Suomessa.

[embed]https://youtu.be/s61_IsjqLzc[/embed]

Kuvat ja lähde: Kia

Kommentoi artikkelia

Luetuimmat